Thu, 11 Apr
|Zonhoven
Service Excellence model opstellen
Organisaties streven naar optimale klantbeleving en willen een service excellence organisatie opbouwen. Deze holistische aanpak omvat alle aspecten van klantentevredenheid.
Time & Location
11 Apr 2024, 18:00 – 22:00
Zonhoven, Wijerstraat 7, 3520 Zonhoven, Belgium
About the event
Elke organisatie wil een optimale klantbeleving. Maar hoe bouw je een service excellence organisatie? Je leert de holistische aanpak rondom klanttevredenheid. Â De emotionele connectie van je klant met je bedrijf, de strategie, de cultuur, de medewerkers, de klantgerichte innovatie kortom alle methoden en het leiderschap van service excellence komen aan bod.
Trainster:
Veroniek Jacobs
In dit evenement is eten, drinken, snacks, cursusmateriaal inbegrepen en valt onder de opleidingen voor The Art of Connecting
Praktisch:
- DATUM: 18 april 2024
- TIJD: 18u-19u diner - 19u- 22u training
- PRIJS: €240 - 30% KMO-Portefeuille= €168 excl. BTW
- LOCATIE: Wijerstraat 7, 3520 Zonhoven