top of page
Service Excellence model opstellen
Service Excellence model opstellen

Thu, 11 Apr

|

Zonhoven

Service Excellence model opstellen

Organisaties streven naar optimale klantbeleving en willen een service excellence organisatie opbouwen. Deze holistische aanpak omvat alle aspecten van klantentevredenheid.

Registration is closed
See other events

Time & Location

11 Apr 2024, 18:00 – 22:00

Zonhoven, Wijerstraat 7, 3520 Zonhoven, Belgium

About the event

Elke organisatie wil een optimale klantbeleving. Maar hoe bouw je een service excellence organisatie? Je leert de holistische aanpak rondom klanttevredenheid.  De emotionele connectie van je klant met je bedrijf, de strategie, de cultuur, de medewerkers, de klantgerichte innovatie kortom alle methoden en het leiderschap van service excellence komen aan bod.

Trainster:

Veroniek Jacobs

In dit evenement is eten, drinken, snacks, cursusmateriaal inbegrepen en valt onder de opleidingen voor The Art of Connecting

Praktisch:

  • DATUM: 18 april 2024
  • TIJD: 18u-19u diner - 19u- 22u training
  • PRIJS: €240 - 30% KMO-Portefeuille= €168 excl. BTW
  • LOCATIE: Wijerstraat 7, 3520 Zonhoven

Share this event

bottom of page